Thursday, April 22, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 5- INSTAGRAM


KETENANGAN

"Ketenangan", satu perkataan  merujuk kepada perasaan yang mempunyai pelbagai makna. Ketenangan ini milik semua tiada yang terkecuali untuk milikinya. Hari ini saya ditugaskan untuk mencerita tentang "ketenangan" menurut diri saya sendiri. Alhamdulillah saya dapat berkongsi erti ketenangan dengan rakan-rakan di instagram. 

.

Post pertama:

Menurut saya: Ketenangan itu merupakan makhluk pencipta, Allah. Kerana Alllah yang menghadirkan ketenangan ke dalam hati kita dan Allah juga berhak menariknya kembali.



 

Post Rakan saya:



























27 April 2021

Post kedua : Ketenangan


Post kedua rakan saya:





























No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

 1.  BIODATA DIRI 2.  CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKATAN ANALISIS WACANA 4.  NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK 5.  ASAS GRAFIK MUDAH 6.  ASAS GRAFIK WAR...