Wednesday, March 24, 2021

BBM 3410-2021- BIODATA DIRI

 oleh : Nurul Nabila binti Zazali

Hai selamat datang.

Assalamualaikum  dan salam sejahtera. Semoga Allah merahmati kalian.

Sebenarnya ini post pertama blog Miss Nab. Tujuan blog ini adalah untuk saya berkongsi pengalaman sebagai mahasiswa. Oleh kerana ini, pengalaman pertama saya, maka saya nak kenalkan diri terlebih dahulu.

Nama diberi Nurul Nabila binti Zazali tapi lebih dikenali sebagai Nab atau Biela. Umur Nab masih muda iaitu 22 tahun. Dalam keluarga Nab merupakan anak ketiga dari empat adik beradik. Sebenarnya, keluarga Nab kecil sahaja dan umur kami tidak jauh beza. Tahun kelahiran saya 1999.

Nab berasal dari negeri pantai timur iaitu negeri Pahang. Bak kata orang  anak jati negeri "Tok Gajah". Sekarang Nab sedang menuntut di Universiti Putra Malaysia (UPM) Serdang, Selangor. Nab mengambil ijazah sarjana dalam  jurusan Bahasa dan Linguistik Melayu. Kini Nab berada di tahun kedua iaitu semester empat. Bila digelar sebagai penuntut, mesti ada nombor pelajarkan? Maka nombor pelajar saya adalah 203964.

semoga blog ini memberi manfaat untuk semua.

salam berkenalan dari Miss Nab...






No comments:

Post a Comment

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

 1.  BIODATA DIRI 2.  CERITA SOSIAL 1 3.  PENDEKATAN ANALISIS WACANA 4.  NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK 5.  ASAS GRAFIK MUDAH 6.  ASAS GRAFIK WAR...